dilluns, 11 de juny del 2007

LLUM


7 comentaris:

marta ha dit...

Dirigim la mirada a la llum per no veure a les nostres esquenes la inmensitat de la foscor irremediable.

Tètrica,asfixiant,claustrofòbica...hem posa els pèls de punta!

vik Jambert ha dit...

No home no no era la meva intenció tot el contrari...dins la gran foscor que ens pot envoltar sempre tindrèm una llum que ens il.luminarà, només cal cercar-la i el més important ...creuret'ho.

pd. tots els punts de vista, encara que siguint diferents,valen la pena.

carlosruizbrussain ha dit...

M'encanta aquesta foto!

Shine on!

Carlos

G ha dit...

fils de llum. Escollir i estirar-ne un. nou inici.
Guapíssima!!

gemma

vik Jambert ha dit...

Merci per els comentaris.

Vik

marta ha dit...

M'encanta aixó que dius Vik i també m'agrada el que ha escrit la Gemma.
De totes maneres no ho puc remediar, miro la foto i continuo percebent el gran contrast entre els tímids fils de llum i el mar de sombra.
És com si la llum només m'il.luminés la punta del nas i tingués la resta del cos a les fosques.
A més, volía posar el comentari expressament perquè just parla de l'antítesis de la llum.
I què seria el dia sense la nit?

ghislaine ha dit...

gracias !!!
me gusta esta foto,parece un sueno ...